środa, 12 listopada 2014

boyfriend

Witajcie :) Lubicie boyfriendy? Krój tych spodni nie jest stworzony dla mojej figury, ale bardzo podobały mi się stylizacje w nich, więc postanowiłam zaryzykować, tym bardziej, że swoje spodnie znalazłam oczywiście w lumpeksie (w sieciówkach kosztują o zgrozo jakieś 150 zł :O). Dzisiejsza stylizacja cała jest w takim boyfriendowym klimacie, z oversizowym swetrem. Żeby nie było zbyt "luźno" i bardziej kobieco postanowiłam założyć buty na obcasie. Jak Wam się podoba takie połączenie?











Sweter - SHEINSIDE
Spodnie - second hand
torebka - H&M
buty - LABOTTI

Post dzisiaj krótki i na szybko, bo dopiero co wróciłam z pracy a jeszcze czeka mnie nauka na egzaminy do szkoły :(
Trzymajcie się cieplutko do zobaczenia wkrótce.


17 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że kupiłaś te spodnie w Second Handzie! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter jest super, jeszcze nie trafiłam nigdzie na taki.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję!:) z czasem wejdzie Ci w krew!
    świetne spodnie, aż trudno uwierzyć ,że z SH!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz, każdy element twojej stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są świetne, aż trudno uwierzyć że z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja, piękna torba i świetne spodnie.

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość extra, a szczególnie buty mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tych spodni! w ogóle świetnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam boyfriendy, więc stylizacja już bardzo mi się podoba. świetnie wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja rewelacja ale szczególnie interesują mnie buty :) są wygodne ? I mam takie pytanie jaki masz ich rozmiar planuje je kupic ale boje się żeby nie wyglądały ordynarnie przy moim rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo wygodne :) jak nie lubię chodzić w obcasach, tak w tych lubię więc polecam :) ja mam rozmiar 37 ;)

      Usuń
  11. ta stylizacja przypadła mi do gustu! :)
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)