środa, 10 maja 2017

spring vibes with sammydress


Choć pogoda za oknem jak narazie nas nie rozpieszcza, czas aby na blogu pojawiły się w końcu jakieś nowe, wiosenne stylizacje. Bluzka z odkrytymi ramionami świetnie sprawdza się właśnie w takich stylizacjach. Ponieważ nie mamy jeszcze upałów założyłam do niej jeansy z bardzo modnymi poszarpanymi nogawkami - bardzo dawno szukałam podobnego modelu, u mnie w mieście znalazłam go w baaardzo małych ilościach :( w zarze napewno znajdziecie bogatszy wybór takich spodni, niestety najbliższą zarę mam 70 km od siebie, a nie lubię zamawiać spodni online. Chokery są oczywiście nieodłącznym elementem moich stylizacji - i znajduję je w coraz to innych odmianach - tutaj akurat na zwykłej czarnej tasiemce znalazła się naszywka w postaci czerwonej róży. Torebki już chyba nie muszę przedstawiać, bo mieliście okazję oglądać ją w innej stylizacji (kto nie miał zapraszam tutaj). 








bluzka sammydress
choker sammydress
torebka sammydress
okulary sammydress
spodnie bershka
buty deezee

Dajcie znać co sądzicie, niebawem nowe posty więc zachęcam do obserwowania mnie na bieżąco :)


9 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja. Ślicznie w niej wygladasz. Świetna bluzka ,torebka, spodnie, buty...bardzo mi się podoba! Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look! Idealny na wiosnę:) najbardziej podoba mi się bluzka, torebka I okulary :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie pogoda letnia, aż dziwne :) Stylizacja super :) Lekko Hipisowska :) Okulary wymiatają :) Buziaczki :* szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dopiero dzisiaj się rozpogodziło, bo wcześniej zima na maksa :) dzięki kochana :)

      Usuń
  4. Oddaj spodnie bo są boskie, świetnie Ci jest w nich !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję :) ale nie oddam za bardzo je polubiłam :))

      Usuń
  5. Super zestaw, okulary są boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)