poniedziałek, 3 lipca 2017

stylizacja na wesele / zaful blue dress


Pewnie wiele z Was ma problem z wyborem kreacji na przyjęcia weselne - szczególnie dziewczyny z figurą podobną do mojej - postanowiłam więc pokazać moją propozycję. Większość raczej nie wybrałaby sukienki z zagranicznej strony, tym bardziej chińskiej, a tu was zaskoczę, moja pochodzi własnie ze sklepu zaful i w swoim wyglądzie niczym nie odbiega od tych z idealnych, instagramowych butików, a jest przynajmniej z połowę tańsza. Wahałam się z wyborem koloru, w końcu postawiłam na połączenie błękitu z beżem. Sukienka jest lekko rozkloszowana i ma długość za kolano, więc radzi sobie z niedoskonałościami figury :)











sukienka / zaful
buty, torebka / bershka


7 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz. Śliczna sukienka i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka w pięknym kolorze baby blue achhh *.*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nierzadko właśnie i te chińskie sklepy wydają się idealnym rozwiązaniem :) Sukienka wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna sukieneczka ;) Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)