czwartek, 15 lutego 2018

zaful coat


Ostatnio przyszedł do mnie płaszczyk z wishlisty z poprzedniego posta;) Jeśli chodzi o jego jakość - jest super, ale ostatnio coś mam problemy z doborem rozmiarów z tej strony :( Niestety rękawy są na mnie za szerokie i za długie, dlatego tak śmiesznie układają się na zdjęciach - musiałam je podwinąć. Ale na szczęście to tylko rękawy - wizyta u krawcowej powinna w zupełności wystarczyć :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale akurat był bardzo słoneczny dzień i słońce nie współgrało ze mną i są lekko prześwietlone. Płaszczyk nadaje się na wczesną jesień i wiosnę, jest typowo przejściowy. Trochę za cienki jeśli chodzi o zimę - ale ubrałam bardzo gruby sweter, trafiłam akurat na słoneczną pogodę więc było ok. Jest w bardzo modną w tym okresie kratą i na zdjęciach może tego nie widać, ale ma dodatki koloru czerwonego i niebieskiego (dlatego dodałam czerwoną czapkę i torebkę). 










płaszcz - zaful

8 komentarzy:

  1. Świetny płaszcz i cały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. To już kilka razy przejechałam się z ichniejszymi rozmiarami grrrrr :/
    Ale powiem Ci, że gdybyś nic nie powiedziała, to pewnie nawet nikt by nie zauważył, że coś jest nie tak z tymi rękawami- myślałam, że lubisz podwijać rękawy w taki nonszalancki sposób- bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I every time emailed this webpage post page to all myy contacts, for
    the rdason that iff like to read it afterward my links wjll too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, podoba mi się, zwłaszcza buty. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)